Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
Гарантія:
Перш ніж почати використання виробу, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами даного товару.
Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі здійснюється покупцем у відділенні служби доставки. Після передачі та винесення товару з відділення пошти, претензії не приймаються.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності правильно заповненого гарантійного талона, документа, що підтверджує оплату товару (в окремих випадках), збереження всіх пломб на товарі. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь необхідно зберігати протягом гарантійного терміну усі експлуатації документи, які додаються до товару в момент його продажу.
Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі здійснюється покупцем у відділенні служби доставки. Після передачі та винесення товару з відділення пошти, претензії не приймаються.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності правильно заповненого гарантійного талона, документа, що підтверджує оплату товару (в окремих випадках), збереження всіх пломб на товарі. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Щоб уникнути можливих непорозумінь необхідно зберігати протягом гарантійного терміну усі експлуатації документи, які додаються до товару в момент його продажу.